Ισλαμικό ΚράτοςΤζιχαντιστέςΚύπροςΙσραήλΚουρδιστάνΤουρκίαΣκόπιαΒαλκάνιαΙράν

Ανακάλυψε «δίδυμο» πλανήτη της Γης η NASA;

Διαβάστε σχετικά για NASA, Γη, Διάστημα, Πλανήτες,

Σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση θα προχωρήσει η NASA, όπου πρόκειται να αποκαλύψει την ανακάλυψη που έκανε το τηλεσκόπιο της που αναζητά πλανήτες σαν τη Γη, δηλαδή πλανήτες που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν ζωή, σε οποιαδήποτε μορφή. Η ανακοίνωση έχει προγραμματίσει για την προσεχή Πέμπτη.

Το τηλεσκόπιο Κέπλερ, το οποίο είναι επιφορτισμένο με τον εντοπισμό εξωπλανητών που είναι πιθανό να φιλοξενούν οποιαδήποτε μορφή ζωής, ενδεχομένως και ειδών εξελιγμένων εξίσου ή και περισσότερο από τον άνθρωπο.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, η τελευταία ανακάλυψη της επιστημονικής ομάδας που χειρίζεται το Κέπλερ, ήταν αρκούντος μεγάλη, ώστε να οργανωθεί έκτακτη συνέντευξη Τύπου, ώστε να ενημερωθεί ολόκληρος ο πλανήτης.

Περισσότερες λεπτομέρειες δεν διέρρευσαν, ωστόσο ακριβώς λόγω του αντικειμένου με το οποίο είναι επιφορτισμένο το Κέπλερ, εικάζεται πως πρόκειται για μία σημαντική ανακάλυψη πλανήτη που μοιάζει με τη Γη και ενδέχεται να φιλοξενεί κάποια μορφή ζωής.

Σύμφωνα με την ενημέρωση από τη διαστημική υπηρεσία, η μεγάλη ανακάλυψη επιτεύχθηκε με τη βοήθεια του προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης της Google, η οποία ανέλυσε τα δεδομένα που συνέλεξε το Κέπλερ και παρουσίασε τα απρόσμενα αποτελέσματα.

Στο πρόγραμμα συνεργασίας μετέχουν τέσσερις κορυφαίοι επιστήμονες της NASA και ο στόχος είναι να επιτυγχάνεται η ανάλυση των «πληροφοριών» στο συντομότερο δυνατό χρόνο, ώστε να επισπευστεί η αποστολή.

Το Κέπλερ ξεκίνησε την αναζήτηση πιθανών «κατοικήσιμων πλανητών» το 2009, όταν οι επιστήμονες δεν είχαν την παραμικρή ιδέα για το πλήθος των εξωπλανητών που μπορεί να μοιάζουν με τη Γη.

Το πρώτο σκέλος της αποστολής του ολοκληρώθηκε το 2012. Ωστόσο, τα αποτελέσματα ήταν τόσο εντυπωσιακή, που το 2014 χρηματοδοτήθηκε νέα, πολύ μεγαλύτερη αποστολή, αναζητώντας ακόμη περισσότερους εξωπλανήτες και κοσμικά φαινόμενα.

Δεν τα κατάφεραν τα κινεζικά φυτά στη Σελήνη μόλις έπεσε το βράδυ των -170 βαθμών Κελσίου