ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Έχετε ακούσει ότι οι μεταρρυθμίσεις πέτυχαν στην Πορτογαλία. Ίσως αυτό να δείχνουν οι αριθμοί. Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη.
Στη φωτογραφία που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, η ουρά που βλέπετε δεν είναι από την Αθήνα σε κάποιο ΑΤΜ.
Είναι από το λιμάνι του Πόρτο, τη Δευτέρα, όπου εκατοντάδες πολίτες στάθηκαν στην ουρά για να πάρουν ένα πιάτο φαγητό. Συσσίτιο, δηλαδή.
Αυτό είναι το γερμανικό όνειρο για τον ευρωπαϊκό νότο. Πείνα και εξαθλίωση. Όμως, η ξεκάθαρη αντιμνημονιακή θέση που επιβάλλεται από τη λογική και το εθνικό συμφέρον, δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τα εγκληματικά λάθη του Γιάνη Βαρουφάκη στη διαπραγμάτευση με τους εταίρους.
Αλήθεια, γιατί η κυβέρνηση επί πέντε μήνες δεν προετοίμασε τον λαό και την πατρίδα; Γιατί η κυβέρνηση δεν πρόβλεψε έστω ως σενάριο το κλείσιμο των τραπεζών; Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα έχει καταρρεύσει η πραγματική οικονομία και η κυβέρνηση προσπαθεί να υπογράψει νέο μνημόνιο, γιατί η κυβέρνηση -όπως παραδέχτηκε και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος- ήταν άπειρη και δεν είχε σχέδιο.
Μόνο που την απειρία και την έλλειψη στρατηγικής την πληρώνουμε εμείς. Κανείς από τους κυβερνώντες δεν στερείται τίποτα…
























































