ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Αστυνομικός “μπουμπούκι” πιάστηκε να κλέβει κατ’ εξακολούθηση ρεύμα και νερό και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας από την Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛΑΣ.
Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι ο 52χρονος αστυνομικός, που υπηρετεί σε υπηρεσία της Αττικής, είχε παρέμβει στους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ και της ΕΥΔΑΠ στο σπίτι του, με αποτέλεσμα να προβαίνει συστηματικά σε κλοπή ρεύματος και νερού.
Το ύψος της παράνομης υδροληψίας και της ρευματοκλοπής θα προσδιοριστεί από τις δύο εταιρείες.
Με απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας ο αστυνομικός τέθηκε σε διαθεσιμότητα, ενώ παράλληλα διατάχθηκε η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.























































