Το ρεύμα και η δυναμική που παρουσιάζει στην κούρσα της Νέας Δημοκρατίας για την εκλογή προέδρου ο Απόστολος Τζιτζικώστας έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό, τόσο στις τάξεις των έτερων υποψηφίων, όσο και στα κέντρα εξουσίας πέριξ της Συγγρού.
Ο μεγαλύτερος προβληματισμός απορρέει από το γεγονός ότι στην κοινωνική βάση του κόμματος ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας εμφανίζει σαφώς διευρυμένη επιρροή συγκριτικά με τους άλλους υποψηφίους που ούτως ή άλλως αποτελούν «φθαρμένα» από την κεντρική πολιτική σκηνή πρόσωπα. Το «καμπανάκι» σήμανε μετά την άκρως επιτυχημένη επίσημη πρώτη του Απόστολου Τζιτζικώστα «εκτός έδρας» στην Πάτρα, σε μία πόλη που πολλοί ανέμεναν ότι δεν θα μπορέσει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων για την προεδρική κούρσα.
Η επιμήκυνση της προεκλογικής περιόδου με την απόφαση για τις πρώτες κάλπες στις 22 Νοεμβρίου και το χαμηλό κόστος συμμετοχής στις εκλογές για την εγγραφή νέων μελών, που δείχνει να «κλειδώνει» στα 2 ευρώ, έχουν σημάνει συναγερμό στη Συγγρού και μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα που εκπροσωπούν συμφέροντα που δεν θέλουν τον Απόστολο Τζιτζικώστα να αναλαμβάνει τα ηνία της κεντροδεξιάς παράταξης, ο οποίος φαίνεται να βγαίνει κερδισμένος από τις εξελίξεις αυτές.
Σύμφωνα με τα όσα πληροφορείται το tribune, δύο μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα (το ένα έχει ήδη ξεκινήσει) ετοιμάζουν σε ρόλο εκτελεστών δημοσιεύματα για το πρόσωπο του 37χρονου γαλάζιου υποψηφίου, με στόχο μέχρι τις 22 Νοεμβρίου και τη στιγμή που ο κόσμος της Κεντροδεξιάς θα προσέλθει στις κάλπες, να έχει αποδομηθεί σημαντικά το προφίλ του. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες θα επιχειρηθεί να τον εμπλέξουν με επιχειρηματικά συμφέροντα από τη βόρεια Ελλάδα.
Από το περιβάλλον του Απόστολου Τζιτζικώστα πάντως, διαρρέται ότι τέτοια «χτυπήματα» είναι αναμενόμενα και δεν μπορούν να ανακόψουν τη δυναμική της υποψηφιότητας του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας.