ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στην εφορία στέλνει ο Νίκος Βούτσης τους μπαταχτσήδες πρώην (25 τον αριθμό) βουλευτές αφού τους έδωσε διορία ενός μήνα να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους ύψους 180.000 ευρώ.
Ειδικότερα, ο Πρόεδρος της Βουλής ανακοίνωσε την Δευτέρα, στο πλαίσιο άτυπης ενημέρωσης, ότι έχει διαμηνύσει στους 25 οφειλέτες πως έχουν προθεσμία ενός μήνα για να ρυθμίσουν τις οφειλές τους στον Ειδικό Λογαριασμό Αλληλεγγύης της Βουλής.
Σημείωσε, μάλιστα, ότι το ζήτημα αφορά αποκλειστικά τους πρώην βουλευτές διότι οι εν ενεργεία αποπληρώνουν κανονικά τις οφειλές τους προς το ταμείο. Ο κ. Βούτσης σημείωσε, μάλιστα, ότι η συνολική οφειλή προς το Ταμείο ανέρχεται σε 700.000 ευρώ.
Παράλληλα, εξήγησε ότι οι εν ενεργεία βουλευτές που παίρνουν δάνειο από τον Ειδικό Λογαριασμό Αλληλεγγύης το αποπληρώνουν μέσω μηνιαίας παρακράτησης από τη βουλευτική αποζημίωσή τους.
























































