ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Αυτούς ή αυτόν που του έκλεψαν την τηλεόραση από το σπίτι του επικήρυξε έναντι 5.000 ευρώ ένας άνδρας στην Αιτωλοακαρνανία.
Όπως είπε σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή, ο λόγος που δίνει ένα τόσο μεγάλο ποσό για ένα αντικείμενο με αξία περίπου δέκα φορές πιο κάτω, είναι επειδή θέλει να μάθει ποιος το έκανε.
Όπως είπε ο κ. Γιώργος Σαγόνας μέσω του ΑΝΤ1, η διάρρηξη έγινε μέσω της μπαλκονόπορτας. «Δεν είναι αντισταθμιστική με την αξία της τηλεόρασης η αμοιβή. Το κάνω επειδή πιστεύω πως οι διαρρήκτες είναι ντόπιοι, όχι περαστικοί», είπε.
Όπως σημείωσε, έχει στο μυαλό του κάποιον από τους κατοίκους του χωριού του (αν και ο ίδιος μένει στη Ναύπακτο).
Επίσης, σημείωσε ότι δεν έχει πάρει κάποιο τηλεφώνημα μέχρι στιγμής, αν και πλέον, μετά την τηλεοπτική παρέμβαση, δεν αποκλείεται αυτό να αλλάξει…























































