ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Με… λάθος μωρό επέστρεψαν στο σπίτι τους οι γονείς ενός νεογέννητου βρέφους, από μαιευτική κλινική νοσοκομείου στην Ποντγκόριτσα του Μαυροβουνίου, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει έρευνα για το περιστατικό.
Φεύγοντας από την κλινική, οι γονείς έλαβαν κατά πως φαίνεται ένα άλλο μωρό από τη μαία, δίχως να αντιληφθούν άμεσα ότι δεν επρόκειτο για το δικό τους παιδί.
Αφού αποχώρησαν από το νοσοκομείο, ο πατέρας του παιδιού πρόσεξε ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά, καθώς το μωρό ήταν αρκετά πιο αδύνατο.
Ενώ και η μητέρα στη συνέχεια διαπίστωσε πως το δικό της βραχιόλι και το βραχιόλι που είχε στο χέρι του το μωρό, δεν είχαν τον ίδιο αριθμό.
Άμεσα έσπευσαν πίσω στο νοσοκομείο, όπου τους περίμενε το δικό τους μωρό και η συγγνώμη του νοσηλευτικού προσωπικού της μαιευτικής κλινικής.
«Το λάθος οφείλεται σε απροσεξία και ανευθυνότητα, μια νοσοκόμα δεν τήρησε τις διαδικασίες και τα πρωτόκολλα μητρότητας και νεογνών. Το λάθος διαπιστώθηκε αμέσως και ελήφθησαν μέτρα» ανέφερε η διοίκηση του νοσοκομείου, προαναγγέλλοντας πειθαρχική διαδικασία για την τιμωρία των υπευθύνων.























































