ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Απαγχονισμός, Αποπλάνηση Ανηλίκου, Αυτοκτονία, Κακοποίηση Ανηλίκου, Παιδεραστής, Παιδεραστία,


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Απαγχονισμένος βρέθηκε ένας 53χρονος απέναντι από το Θριάσιο Νοσοκομείο, μετά την καταγγελία της συζύγου του στις Αρχές ότι είχε ασελγήσει σε βάρος της 10χρονης κόρης της, που είχε αποκτήσει από τον πρώτο της γάμο.
Όπως αναφέρθηκε στο δελτίο ειδήσεων του Alpha ο άντρας παρακάλεσε τη γυναίκα του να μην τον καταγγείλει, παραδεχόμενος ότι είχε κάνει λάθος.
Αλλιώς, όπως της είπε, θα έθετε τέλος στη ζωή του.
Η γυναίκα του παρόλα αυτά πήγε χθες το πρωί στο Τμήμα Ανηλίκων και λίγο αργότερα βρέθηκε ο 53χρονος απαγχονισμένος.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες φέρεται να άφησε σημείωμα στο οποίο έγραφε: «Συγχώρεσέ με για αυτό που έκανα».
Το ζευγάρι είχε αποκτήσει ένα αγόρι, ενώ από προηγούμενο γάμο ο 53χρονος είχε τρία παιδιά και η γυναίκα του ένα.























































