ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
Temu-Shein: «Χαράτσι» τουλάχιστον 3 ευρώ στις ηλεκτρονικές αγορές επέβαλε η ΑΑΔΕ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
H επιδημία των θανάτων για μια καλή φωτογραφία έχει πλέον πάρει μεγάλες διαστάσεις και όλο και περισσότεροι άνθρωποι χάνουν την ζωή τους για την τέλεια εικόνα.
Μια φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο του Όρεγκον στις ΗΠΑ πέθανε την Κυριακή όταν έπεσε από ύψος 30 μέτρων, την ώρα που τραβούσε φωτογραφίες σε παραθαλάσσια περιοχή.
Η 21χρονη Μισέλ Κέισι, την οποία βρήκαν αστυφύλακες, ήταν βαριά τραυματισμένη.
Το αγόρι της, είπε στην Αστυνομία πως προσγειώθηκε πάνω σε δέντρο το οποίο εμπόδισε την πτώση της στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Η Κέισι ήταν ακόμα ζωντανή όταν έφτασε η αστυνομία και χρειάστηκαν 2 ώρες για να μπορέσουν να την διασώσουν.
Μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο αλλά τα τραύματά της ήταν πολύ σοβαρά και πέθανε.
«Η Μισέλ πάντα έφερνε τους ανθρώπους κοντά με την προσωπικότητά της και την ευαισθησία της.
»Της άρεσε να βρίσκεται σε εξωτερικούς χώρους και να πηγαίνει στην παραλία τις Κυριακές.
»Ήταν το αγαπημένο της μέρος», δήλωσε η οικογένειά της.
Η οικογένεια της Κέισι αποφάσισε να δωρίσει τα όργανά της, μια απόφαση που έσωσε δύο ζωές.
Ο αντιπρύτανης του Όρεγκον Στέιτ, Στιβ Κλαρκ, δήλωσε στο CNN πως η πανεπιστημιακή κοινότητα θρηνεί τον χαμό της 21χρονης.
«Σαν πανεπιστήμιο θρηνούμε τον χαμό ενός από εμάς και ιδιαίτερα ενός τόσο νέου ανθρώπου» τόνισε Στιβ Κλαρκ.























































