ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Αν και έπρεπε να περάσει ΚΤΕΟ τον Ιανουάριο του 2015, οι αστυνομικοί τον έγραψαν κανονικά.
Την καταγγελία την είχε κάνει χθες ο πρόεδρος του ΠΑΣ Λαμία Πανουργιάς Παπαϊωάννου.
Όπως είχε καταγγείλει αφού πέρασε την σήραγγα Καρπενησίου τον σταμάτησαν για έλεγχο και αφού δεν βρήκαν κάτι παράνομο, του είπαν πως θα τον γράψουν γιατί δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ.
Ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου τους έδειξε την άδεια που γράφει ότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να περάσει ΚΤΕΟ στις 4 Ιανουαρίου του 2015, ωστόσο εκείνοι τον έγραψαν.
Σήμερα ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ευρυτανίας απέδωσε όλο το συμβάν σε ανθρώπινο λάθος.
Ο κ. Τσιαμάκης πάντως θεωρεί ότι το συμβάν θα μπορούσε να είχε λυθεί χωρίς να λάβει δημοσιότητα.
Δείτε το ρεπορτάζ του Star Λαμίας:
Ανθρώπινο λάθος η κλήση στον Π. Παπαϊωάννου… από LAMIASTARGR























































