ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ), Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Κυριάκος Μητσοτάκης, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ,


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Με αιχμηρό τρόπο σχολίαζαν πηγές του ΣΥΡΙΖΑ τα όσα είπε στο μήνυμά του προς τον λαό για τον κορωνοϊό, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Οι ίδιες πηγές σημείωναν πως «τον Μάρτιο ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι μπαίνουμε σε πόλεμο για να αυτοθαυμάζεται ως στρατηλάτης.
»Έξι μήνες μετά, αφού έχει αφήσει τη χώρα, το ΕΣΥ και τους πολίτες ανοχύρωτους μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας, βγήκε σήμερα με θράσος να τους πει πως “εάν χάσουμε θα φταίτε εσείς”.
»Ντροπή δεν υπάρχει για να τη ζητήσουμε, τουλάχιστον ας προσπαθήσει για λίγη σοβαρότητα».
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μητσοτάκης απέκλεισε προς ώρας το ενδεχόμενο νέου lockdown και έκανε λόγο για στοχευμένες παρεμβάσεις όπου και όταν χρειαστεί, σε περιοχές με υψηλό επιδημιολογικό φορτίο, όπως η Αττική.
Παράλληλα επιχειρηματολόγησε κατά ενός νέου γενικού lockdown.
























































