ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΑΟΖ Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, Δωδεκάνησα, Έρευνα Υδρογονανθράκων, Καστελλόριζο, Τουρκία, Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό, Υδρογονάνθρακες, Χουλουσί Ακάρ,


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026 - Πότε αναμένονται οι επόμενες παραδόσεις φρεγατών
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
Τεχεράνη: «Διακήρυξη αμερικανικής ήττας» η συμφωνία για τη Μέση Ανατολή
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο υπουργός Άμυνας της Τουρκίας, Χουλουσί Ακάρ, σε δηλώσεις του το μεσημέρι της Δευτέρας, αναφορικά με τη νέα πρόκληση του «Oruc Reis», για πραγματοποίηση ερευνών στη θαλάσσια περιοχή νότια του Καστελλόριζου, είπε:
«Το Πολεμικό Ναυτικό μας θα παρέχει την απαραίτητη προστασία συνοδεύοντας τα ερευνητικά σκάφη μας όπου χρειάζεται.
»Το Oruc Reis συνεχίζει τις προγραμματισμένες δραστηριότητές του», είπε ο Ακάρ.
Μάλιστα, δεν δίστασε να κατηγορήσει ξανά την Ελλάδα για τις εντάσεις στη Μεσόγειο:
«Έχουμε δικαιοδοσία στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο από τον ΟΗΕ.
»Αυτό δεν αποτελεί απειλή για κανέναν.
»Οι Έλληνες κάνουν τα πάντα για να αυξήσουν την ένταση».
Νωρίτερα, στο ίδιο μήκος κύματος, ο Τούρκος Υπουργός Άμυνας Φατίχ Ντονμέζ με μήνυμά του στο Twitter, ανέφερε ότι «η συντήρηση του σεισμικού ερευνητικού πλοίου μας Oruc Reis ολοκληρώθηκε.
»Το πλοίο μας ξεκίνησε με σκοπό να κάνει την ακτινογραφία της Μεσογείου.
»Θα συνεχίσουμε να ερευνούμε, να σκάβουμε και να προστατεύουμε τα δικαιώματά μας.
»Αν υπάρχει (φυσικό αέριο) σίγουρα θα το βρούμε».
























































