ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Κατάρ: Στους 54 οι τραυματίες και 18 αγνοούμενοι από την έκρηξη στον τερματικό σταθμό του Ρας Λαφάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Κάθε νέος περιορισμός είναι μια τελευταία μάχη. Αυτή η άμυνα μας φέρνει πιο κοντά στη ζωή» υπογράμμισε την Τετάρτη ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης αναφερόμενος στο νέο lockdown που ξεκινά από το πρωί της Πέμπτης στην Αττική.
Αναλυτικά η δήλωση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη μετά την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου:
«Κερδίζουμε τον πόλεμο. Το Πάσχα θα κάνουμε Ανάσταση.
»Ο εμβολιασμός πάει πολύ καλά. Είμαστε τέταρτοι στην Ευρώπη!
»Μην ακούτε τι λένε. Όταν είναι η σειρά σας, εμβολιασθείτε!
»Για να κάνετε καλό στον εαυτό σας και να σώσετε συνανθρώπους.
»Έχουμε ακόμη μάχες να δώσουμε. Στερνές, αλλά μάχες.
»Κάθε νέος περιορισμός είναι μια τελευταία μάχη.
»Για να μην χαθεί κανείς. Για να μην επηρεασθεί ο ρυθμός του εμβολιασμού.
»Είναι αλήθεια πως δεν αντέχεται να κλείνουμε κάθε τόσο. Σχολεία, δουλειές, ζωές. Είναι πιο αλήθεια, όμως, πως πρέπει να κλείνουμε όταν ο ιός επελαύνει.
»Γνωρίζουμε ότι αυτή η άμυνα μας φέρνει πιο κοντά στη ζωή.
»Το γνωρίζουμε γιατί με την πειθαρχία και τα μέτρα έχουμε καταφέρει να έχουμε από τους λιγότερους θανάτους στις στατιστικές της Ευρώπης.
»Από αύριο η Αττική δίνει μάχη μέχρι τέλη Φεβρουαρίου.
»Δίνετε μάχη τηρώντας τα μέτρα. Δίνουμε μάχη, εποπτεύοντας την τήρησή τους.
»Όλοι μαζί με υπομονή, επιμονή κι ευθύνη. Γιατί ξέρουμε πια πολύ καλά, πως όλα αυτά είναι για να κάνουμε Ανάσταση.
»Για να ‘μαστε όλοι εκεί!».
























































