ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βασίλης Κικίλιας, Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ), Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Παύλος Πολάκης, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ,


















































ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026 - Πότε αναμένονται οι επόμενες παραδόσεις φρεγατών
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Πανελλήνιες 2026: Οι τελικές εκτιμήσεις για τις βάσεις σε Πολυτεχνεία, Νομικές, Ιατρικές και Οικονομικές Σχολές
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νέα καταγγελία από τον Παύλο Πολάκη σχετικά με την κατάσταση που θα πρέπει να έχουν οι ασθενείς Covid-19 για να διακομιστούν σε ιδιωτική κλινική.
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει ο βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, οι ασθενείς θα πρέπει να μην… είναι άρρωστοι ή η νόσος να είναι σε αποδρομή για να νοσηλευτούν σε ιδιωτική κλινική του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών.
«Μπράβο κύριε Κικίλια, μεγάλη ανακούφιση στο ΕΣΥ», σχολιάζει σκωπτικά ο κ. Πολάκης.
Ε ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!
Δείτε την κατάσταση που πρέπει να έχουν οι ασθενείς COVID, για να διακομίζονται στο Ιατρικό Κέντρο Περιστερίου! (ιδιωτική κλινική του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών), με βάση έγγραφο του διοικητή της 2ης ΥΠΕ!.
Πρακτικά να μην είναι άρρωστοι ή η νόσος να είναι σε αποδρομή!
Θέλουν και CT (αξονική τομογραφία) να μην μπαίνουν στα έξοδα!!!
Καρδιολογική εξέταση και σακούλα με τα φάρμακα δεν ζήτησαν… Ευτυχώς!.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΚΙΚΙΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΣΤΟ ΕΣΥ!.
Και για αυτούς τους ασθενείς θα πληρώσετε την «ευγενή παραχώρηση» το ΚΕΝ την νόσου (κλειστό ενοποιημένο νοσηλειο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙ 2,09!!!!
Επίταξη όχι αστεία! Σχέδιο όχι μπούρδες!!!
ΥΓ. Κύριε Ρόιλε το διαγωνισμό για τις γεννήτριες παραγωγής οξυγόνου που σας παραδώσαμε έτοιμο με ανακήρυξη μειοδότη για τα 6 νοσοκομεία του Πειραιά και με «άνωθεν εντολή» ΑΚΥΡΩΣΑΤΕ το Νοέμβριο του 2019.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙ ΞΑΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΛΟΓΩ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ;.
Δεν σας αφήνουν οι εταιρείες, η πολιτική ηγεσία του Υπ Υγειας η το Μαξίμου;.
























































