ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η Gazprom ανακοίνωσε ότι θα μειώσει και άλλο, κατά το ένα τρίτο, την παροχή φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω του αγωγού Nord Stream επειδή αναγκάστηκε να θέσει εκτός λειτουργίας εξοπλισμό της γερμανικής εταιρείας Siemens.
«Η Gazprom σταματά τη λειτουργία άλλης μιας τουρμπίνας της Siemens στον σταθμό συμπίεσης Πορτόβαγια».
Κατά συνέπεια, η καθημερινή παραγωγή θα μειωθεί την Πέμπτη από τα 100 εκατομμύρια κυβικά μέτρα ημερησίως στα 67 εκατομμύρια.
Είχε προηγηθεί την Τρίτη μια πρώτη μείωση, από τα 167 εκατ. κυβικά μέτρα στα 100 εκατ.
Πάντως μέχρι το απόγευμα η ροή μέσω του αγωγού Nord Stream παρέμεινε αμετάβλητη, στις 44,9 εκατομμύρια κιλοβατώρες την ώρα, σε σύγκριση με το πρωί.
Η ρυθμιστική Αρχή ενέργειας της Γερμανίας ανέφερε ότι επί του παρόντος παρακολουθεί την κατάσταση και εξετάζει τις πιθανές επιπτώσεις που θα είχε μια περαιτέρω μείωση στον ανεφοδιασμό.
«Η ασφάλεια του εφοδιασμού είναι ακόμη εξασφαλισμένη», ανέφερε ένας εκπρόσωπος της υπηρεσίας.























































