ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αθήνα, Αττική, Αυτοκινητιστές, Πειραιάς, Ταξί (Όχημα Δημόσιας Μεταφοράς), Τουρίστες,


















































Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
DW: Ο λόγος που μόλις 6% των γερμανικών νοικοκυριών έχουν κλιματιστικά στα σπίτια τους
«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Εκατό ευρώ θέλησε να χρεώσει ένας ταξιτζής, ζευγάρι τουριστών που ζήτησε να πάει από το λιμάνι του Πειραιά στο Κέντρο της Αθήνας.
Το νεαρό ζευγάρι, θορυβήθηκε από την εξωφρενική τιμή και ζήτησε να δει το ταξίμετρο ώστε να πληρώσει ανάλογα, προκαλώντας έτσι την «έκρηξη» του οδηγού ταξί.
«Με χτύπησε στα δόντια έτρεχε αίμα από το στόμα μου» λέει ο Ρομπίν.
«Χτύπαγε με τα χέρια του παντού, χτύπησε τον Ρομπίν ευθεία και χτύπησε και εμένα αλλά όχι τόσο» ανέφερε η Ανέτα μιλώντας στο Star.
Το τρομοκρατημένο ζευγάρι των Αυστριακών, αναφέρει ότι ο οδηγός τους ζήτησε 100 ευρώ για μια διαδρομή 20 λεπτών και τότε ο Ρομπίν, του είπε «Δείξε μου το ταξίμετρο, θέλω να πληρώσω την επίσημη τιμή».
Τότε ο οδηγός έγινε πολύ επιθετικός και άρχισε να φωνάζει.
«Ούρλιαζε “θα σας βρω, θα σας βρω” και φοβάμαι πάρα πολύ ότι θα έρθει με καμιά μοτοσικλέτα για να μας ψάξει, επειδή γνωρίζει ότι μένουμε εδώ» αναφέρει η Ανέτα.
Οι υπόλοιποι οδηγοί ταξί που βρέθηκαν μπροστά στο περιστατικό επενέβησαν για να χωρίσουν τον συνάδελφό τους και το ζευγάρι των Αυστριακών, με τον δράστη να χτυπά και κάποιους από εκείνους.
«Τον χτύπησε με μπουνιά. Μπήκαμε όλοι να τον χωρίσουμε, ήταν πολύ επιθετικός» αναφέρει οδηγός ταξί που βρέθηκε μπροστά στο επεισόδιο.
Το φαινόμενο πάντως δεν είναι πρωτοφανές. Άλλος τουρίστας αναφέρει σε δηλώσεις του «όταν πήραμε ταξί από το λιμάνι για το κέντρο της πόλης, στην αρχή μας είπε μια τιμή αλλά όσο ήμασταν στον δρόμο ζήτησε περισσότερα».
Οδηγός ταξί, αναφέρει χαρακτηριστικά «Από Πειραιά μέχρι το κέντρο της πόλης είναι περίπου 25 ευρώ.
»Τον προηγούμενο μήνα ο άλλος ζήτησε 230 ευρώ από τον Πειραιά μέχρι το Παγκράτι».























































