ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η Αστυνομία προειδοποιεί για ιστοσελίδα-απάτη μέσω της οποίας κλέβουν τραπεζικούς λογαριασμούς
Φλέγεται ξανά ο Κόλπος: Ανταλλαγή στρατιωτικών πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν στα Στενά του Ορμούζ
Κι όμως, γίνεται: Ο Μάκης που κέρδισε το Eurojackpot κερνάει ακόμη κι όταν δεν είναι εκεί – Η έκπληξη που
Η AHEPA αντιτίθεται στην πώληση κινητήρων τζετ ύψους 700 εκατομμυρίων δολαρίων στην Τουρκία, επιστολή προς τον Πρόεδρο Τραμπ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις - Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Tο Ιράν δεν σχεδιάζει να διαπραγματευτεί με τις Ηνωμένες Πολιτείες και θα συνεχίσει να πολεμά τις ΗΠΑ, δήλωσε ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί, μετά τη δήλωση Τραμπ ότι η Ουάσιγκτον έχει προτείνει ένα ειρηνευτικό σχέδιο.
«Προς το παρόν, η πολιτική μας είναι η συνέχιση της αντίστασης», τόνισε ο Αραγτσί στην κρατική τηλεόραση, προσθέτοντας:
«Δεν σκοπεύουμε να διαπραγματευτούμε, μέχρι στιγμής, δεν έχουν πραγματοποιηθεί διαπραγματεύσεις και πιστεύω ότι η θέση μας είναι απολύτως ηθική».
«Το να μιλάμε τώρα για διαπραγματεύσεις είναι μια παραδοχή ήττας», πρόσθεσε.
Ο Αραγτσί είπε επίσης ότι τα Στενά του Ορμούζ είναι «κλειστά μόνο για εχθρούς».
«Τα Στενά του Ορμούζ, από την δική μας οπτική γωνία, δεν είναι εντελώς κλειστά, είναι κλειστά μόνο για τους εχθρούς», είπε ο Αραγτσί.
«Δεν υπάρχει λόγος να επιτρέψουμε στα πλοία των εχθρών μας και των συμμάχων τους να περάσουν».
Είπε ότι οι ένοπλες δυνάμεις της Τεχεράνης «έχουν ήδη παράσχει ασφαλή διέλευση» για πλοία από φιλικά κράτη.























































