ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Σε νέα συμφωνία μακροπρόθεσμου πλάνου κατέληξαν η διοίκηση των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛΠΕ) και η NIOC, μετά από την καθοριστική συνάντηση που πραγματοιήθηκε στην Αθήνα την Παρασκευή, παρόντος και εκπροσώπων του ιρανικού υπουργείου Ενέργειας.
Πρόκεται για συμφωνία-σταθμό, καθώς το Ιράν, πριν την επιβολή των διεθνών κυρώσεων, αποτελούσε έναν από τους σημαντικότερους προμηθευτές πετρελαίου της Ελλάδας, η οποία είχε πληγεί σε ικανό ποσοστό από τις κυρώσεις που είχε επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση το 2011, καθώς στερήθηκε μία συμφέρουσα συμφωνία για την προμήθεια πετρελαίου.
Η συμφωνία περιλαμβάνει τη συνεργασία για την προμήθεια αργού πετρελαίου, η οποία θα ξεκινήσει το αμέσως επόμενο διάστημα και τη ρύθμιση των οικονομικών εκκρεμοτήτων, οι οποίες προϋπήρχαν των διεθνών κυρώσεων που είχαν επιβληθεί στην Τεχεράνη.
Η διοίκηση των ΕΛΠΕ εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη συμφωνία αυτή, η οποία, όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή της, θα είναι επ’ ωφελεία και των δύο πλευρών.























































