Ισλαμικό ΚράτοςΛιβύηΤουρκίαΚουρδιστάνΙσραήλΚύπροςΚορωνοϊός - Κορονοϊός
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

1,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα δεν περνούν από ΚΤΕΟ

1,5 εκατομμύρια  αυτοκίνητα δεν περνούν από ΚΤΕΟ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αυτοκίνητο, ΚΤΕΟ,

Περίπου 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα δεν περνούν από έλεγχο ΚΤΕΟ, όχι γιατί το κόστος του ελέγχου θεωρείται υψηλό, αλλά γιατί οι ιδιοκτήτες δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις απαραίτητες επισκευές σ’ ένα συνεργείο.

Αυτό σημαίνει έμπρακτα ότι το 40% περίπου του συνολικού στόλου των οχημάτων δεν συντηρείται.

Και όλα αυτά όταν ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι λίγο πάνω από τα 15 έτη.

Το θέμα είναι τεράστιο, καθώς η κακή συντήρηση των αυτοκινήτων αποτελεί το σημαντικότερο λόγο των τροχαίων ατυχημάτων (και της αύξησης των θανατηφόρων) που μαζί με την έλλειψη οδηγικής παιδείας δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα.

Ένα μείγμα που βάζει σε κίνδυνο το σύστημα υγείας της χώρας, αφού κάθε χρόνο χάνονται εκατοντάδες ζωές και μένουν παράλυτοι, παραπληγικοί ή τετραπληγικοί χιλιάδες άνθρωποι.

«Τα 4 στα 10 οχήματα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και σίγουρα δεν έχει να κάνει με το κόστος που είναι μόλις 50 ευρώ κάθε δύο χρόνια», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής της Auteco και πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, Κωνσταντίνος Βήκας.

Και προσθέτει, «αυτό που αποτρέπει τον ιδιοκτήτη αυτοκινήτου είναι οι απαραίτητες επισκευές που πρέπει να γίνουν στο συνεργείο για να περάσει ΚΤΕΟ.

»Άρα σε αυτό το σημείο μπορούμε να πούμε συμπερασματικά ότι το 40% των οχημάτων δεν συντηρείται.

»Και από αυτά που ελέγχονται στο ΚΤΕΟ περίπου το 7% απορρίπτεται μέσα από τη διεργασία του ελέγχου.

»Υπάρχει επίσης ένα 60% όπου βγαίνουν δευτερεύουσας σημαντικότητας βλάβες, οι οποίες δεν είναι επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια.

»Άρα σήμερα λέμε ότι τα 5 στα 10 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δεν είναι συντηρημένα και από τα 5 που δεν είναι συντηρημένα το ένα επισκευάζεται και περνάει ΚΤΕΟ με αποτέλεσμα να επανέρχεται στην ασφαλή κυκλοφορία.

»Το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο όχι μόνο για τον χρήστη, αλλά και για όλους όσοι κινούνται γύρω από αυτό».

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ακυρώθηκε το νέο εργοστάσιο της Volkswagen στη Σμύρνη – Έξαλλος ο Ερντογάν

Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών: Πάνω από 600.000 τα ανασφάλιστα οχήματα – Ελλιπείς έλεγχοι

Υποχρεωτικοί οι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων για νέες οικοδομικές άδειες για πολυκατοικίες

Επανήλθαν τα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ με το μήνα – Τι προβλέπει η νέα διάταξη

Χατζηδάκης: Μείωση 25% στις τιμές των ηλεκτροκίνητων οχημάτων – Πόσοι «φεύγουν» από τη ΔΕΗ

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr