ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν οι συρμοί του Μετρό (γραμμές 2 και 3) έως τις 10 το πρωί, καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) πραγματοποιεί τη στάση εργασίας που είχε εξαγγείλει για σήμερα Τετάρτη 26 Μαΐου, παρά το γεγονός ό,τι το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, μετά την προσφυγή της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, την έκρινε παράνομη και καταχρηστική.
Με νεότερο δελτίο Τύπου, σύμφωνα με την ΕΡΤ, το ΣΕΛΜΑ ανακοινώνει ότι η στάση εργασίας στο Μετρό θα πραγματοποιηθεί κανονικά, αφού έχει λάβει και την στήριξη του Εργατικού Κέντρου Αθήνας.
Με ανακοίνωσή του, το ΕΚΑ δηλώνει πως στηρίζει έμπρακτα τους εργαζόμενους στο Μετρό και το σωματείο ΣΕΛΜΑ, που αγωνίζονται για τα δίκαια αιτήματά τους.























































