ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
DW: Ο λόγος που μόλις 6% των γερμανικών νοικοκυριών έχουν κλιματιστικά στα σπίτια τους
«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νέα 24ωρη απεργία σε όλα τα ενημερωτικά Μέσα από τις 06.00 την Τρίτη έως τις 06.00 την Τετάρτη κήρυξε η ΕΣΗΕΑ.
«Ένα χρόνο μετά την κατάργηση του Αγγελιοσήμου με το Ν. 4387/2016 (Νόμος Γ. Κατρούγκαλου) ο ΕΔΟΕΑΠ βρίσκεται χωρίς χρηματοδότηση, αδυνατώντας έτσι να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του έναντι των συναδέλφων, οι οποίοι παραμένουν ανασφάλιστοι, χωρίς περίθαλψη και επικούρηση» σημειώνει η Ένωση σε ανακοίνωση.
Καλεί την κυβέρνηση να προχωρήσει αμέσως σε νομοθετική ρύθμιση, που θα διασφαλίζει τη μακρόπνοη λειτουργία του Οργανισμού, ενώ οι εργοδότες, διασπασμένοι σε ομάδες, όσοι δεν μας εμπαίζουν, κωλυσιεργούν συστηματικά, πιστεύοντας ότι με τον τρόπο αυτό θα έχουν στο διηνεκές εργαζόμενους ανασφάλιστους.
«Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ ζητούν τα αυτονόητα. Δεν επιθυμούμε εξαιρέσεις και εύνοια. Θέλουμε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και επικούρηση όπως κάθε εργαζόμενος» τονίζεται.























































