ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Φλέγεται ξανά ο Κόλπος: Ανταλλαγή στρατιωτικών πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν στα Στενά του Ορμούζ
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
Αλέξης Τσίπρας: «Η ΕΛ.Α.Σ. της Ελλάδας» - «Σύμβολό μας είναι η πατρίδα μας. ΕΛ.Α.Σ. είναι το όνομά μας»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Με δύο αυστηρά διαβήματα προς πΓΔΜ και Σερβία απαντά το υπουργείο Εξωτερικών στη στάση των δύο γειτονικών κρατών που έχουν κλείσει τα σύνορα και αφήνουν να περνούν πρόσφυγες με το σταγονόμετρο.
Η κυβέρνηση προειδοποιεί για σημαντικές επιπτώσεις στις διμερείς σχέσεις με την Ελλάδα εάν δεν μεταβληθεί η στάση τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε νωρίτερα το μεσημέρι ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA, η πρωτοβουλία της κυβέρνησης ήρθε έπειτα από την εμπλοκή που έχει προκύψει στα σύνορα με την ΠΓΔΜ, συνέπεια της οποίας είναι ο αποκλεισμός προσφύγων στην Ειδομένη, όπου βρίσκονται εγκλωβισμένοι περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από 20 μέρες ο Νίκος Κοτζιάς είχε προχωρήσει σε διάβημα στην Αυστρία, ανακαλώντας εν συνεχεία την Ελληνίδα πρέσβειρα από τη Βιέννη με αφορμή την πρωτοβουλία για διάσκεψη των Αυστριακών υπουργών Εσωτερικών και Εξωτερικών με τους ομολόγους τους των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων εν απουσία της Ελλάδας. Η κίνηση είχε χαρακτηριστεί από τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών «πράξη μη φιλική» και «εξωθεσμική που παραβιάζει το γράμμα και το πνεύμα των Συνθηκών της ΕΕ και του διεθνούς δικαίου για τους πρόσφυγες».
























































