ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
DW: Πολιτική διάσταση στο «διαζύγιο» Παρτιζάν και Ομπράντοβιτς;
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την κατάθεση νομοσχεδίου για την ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για την τηλεοπτική διαφήμιση τον Ιανουάριο, προανήγγειλε ο Νίκος Παππάς.
Σε παρέμβασή του στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την ίση μεταχείριση στην εργασία, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, τόνισε «η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο που θα συγκροτεί ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για τη διαφήμιση».
Όπως υπογράμμισε «μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών, γιατί πολλά κανάλια έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστικές εταιρείες».
«Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης», επεσήμανε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.
Παράλληλα με τροπολογία που ψηφίζεται σήμερα Πέμπτη στο νομοσχέδιο για την ίση μεταχείριση στην εργασία παρατείνεται για έξι μήνες το ισχύον καθεστώς της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ.
























































