ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026 - Πότε αναμένονται οι επόμενες παραδόσεις φρεγατών
Τραγωδία στη Μυτιλήνη: Νεκρή 36χρονη έγκυος αμέσως μετά τη γέννα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Αποδοκιμάζει και καταγγέλλει η ΝΔ μέσω του εκπροσώπου της Βασίλη Κικίλια, τις δηλώσεις του Ν. Παρασκευόπουλου για το κάψιμο της σημαίας και την αποποινικοποίηση της πράξης.
Ωστόσο, στην ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ “ξέχασε” να αναφερθεί στα όσα είπε στην ίδια συνέντευξη ο Νίκος Παρασκευόπουλος για τη Χρυσή Αυγή, κλείνοντας επί της ουσίας το μάτι στους φασίστες…
Η δήλωση του κ. Κικίλια έχει ως εξής:
«Με περίσσευμα θράσους, ο πρώην Υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος δήλωσε ότι πρέπει να ανοίξει διάλογος προκειμένου να αποποινικοποιηθεί το αδίκημα για το κάψιμο της ελληνικής σημαίας.
Για τη Νέα Δημοκρατία, όπως και για όλους τους Έλληνες, η σημαία μας είναι όσιο και ιερό.
Αποδοκιμάζουμε και καταγγέλλουμε τις δηλώσεις – παραλήρημα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και περιμένουμε από την Κυβέρνηση της χώρας και το κόμμα του να πράξουν το ίδιο».
























































