ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Ο Βέλγος πρωθυπουργός αρνείται να «πειράξει» τα παγωμένα ρωσικά κεφάλαια υπό τον φόβο της ρωσικής «οργής»
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η χορήγηση διπλώματος οδήγησης στα 17 έτη βρίσκεται στα σχέδια του υπουργείου Μεταφορών, αν και για την ώρα δεν υπάρχουν αποφάσεις.
Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης σε ραδιοφωνική συνέντευξή του στο σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων εξετάζεται αλλαγή των ηλικιακών ορίων για τους νέους οδηγούς.
Συγκεκριμένα μελετάται το ενδεχόμενο να προβλεφθεί ο θεσμός του δόκιμου οδηγού, που για να οδηγεί θα πρέπει να έχει δίπλα του έναν ενήλικα με δίπλωμα τουλάχιστον 5 ετών.
«Είναι υπό εξέταση, δεν το έχουμε οριστικοποιήσει ακόμη, το εξετάζουμε παράλληλα με ηλικιακά κριτήρια.
»Παίρνουμε διάφορες απόψεις και διεθνών στατιστικών αν δημιουργεί προπαιδεία η περίοδος του δόκιμου οδηγού στον τελικό οδηγό, αν τον βοηθά να αποκτήσει εμπειρίες σε ασφαλές πεδίο με έναν έμπειρο οδηγό δίπλα του», εξήγησε.
Αναφερόμενος στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ο κ. Μαυραγάνης τόνισε ότι το υπουργείο προωθεί κάποιες διατάξεις, οι οποίες θα μπορούσαν να συνεισφέρουν στην περαιτέρω μείωση των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
«Κάποιες από αυτές αφορούν την επιμήκυνση του χρόνου αφαίρεσης του διπλώματος, σε περίπτωση που κάποιος είτε περάσει με κόκκινο, είτε υπερβεί το όριο ταχύτητας πάνω από 30 χιλιόμετρα, είτε οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ, τις σοβαρές παραβάσεις, αυτές που μπορεί πράγματι να προξενήσουν σοβαρά τροχαία ατυχήματα.
Σε αυτές τις περιπτώσεις φρονούμε ότι πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί και σ’ αυτές τις περιπτώσεις προβλέπεται εναλλακτικά μια εξουσιοδότηση προς τον υπουργό ούτως ώστε, εάν τα υπόλοιπα μέτρα δε φέρουν αποτέλεσμα, τότε να μπορεί να συνδέσει αυτές τις συγκεκριμένες παραβάσεις και κάποιες άλλες με εισοδηματικά κριτήρια για την περαιτέρω αύξηση των προστίμων».
























































