ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Γιώργος Στάσσης, ΔΕΗ, Ενέργεια, Κυριάκος Μητσοτάκης, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ,


















































«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
DW: Ο λόγος που μόλις 6% των γερμανικών νοικοκυριών έχουν κλιματιστικά στα σπίτια τους
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
Κυνικά Καύματα - Ο καύσωνας του Ιουλίου και ο Σείριος
Οι Αρμένιοι της Αμερικής στο πλευρό των Ελληνοαμερικανών: Να μην πάρει η Τουρκία κινητήρες αεροσκαφών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Η απάντηση της ΔΕΗ για το σκάνδαλο των προκλητικών bonus 16 εκατ. ευρώ των golden boys του κ. Μητσοτάκη παραποιεί ανερυθρίαστα την αλήθεια», υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σε ανακοίνωση του.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναφέρει ότι «η αλήθεια είναι απλή: το πρόγραμμα των bonus έχει ενεργοποιηθεί από τις 2 Ιανουαρίου του 2022 και ο κύριος Στάσσης και η παρέα του έχουν ήδη αποκτήσει 466.238 μετοχές, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ίδιας της Επιχείρησης στις 24 Φεβρουαρίου».
Σημειώνει, ωστόσο, ότι «το θέμα δεν είναι μόνο τα ψέματα της ΔΕΗ, αλλά και η χυδαία αλαζονεία του κ. Μητσοτάκη που συνεχίζει να κρύβεται».
Κατηγορεί τον πρωθυπουργό ότι «καλύπτει αδίστακτα τον εκλεκτό του, προκαλεί την κοινωνία και μετατρέπει τη ΔΕΗ σε κουμπάρα, την ώρα που οι λογαριασμοί ρεύματος διαλύουν τη χώρα».
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σχολιάζει ότι «οι πολίτες ξέρουν ότι στους λογαριασμούς τους πληρώνουν τη ρήτρα Μητσοτάκη και το πλιάτσικο των φίλων του. Και σύντομα θα του στείλουν πίσω τον λογαριασμό».
























































