ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
Οι Αρμένιοι της Αμερικής στο πλευρό των Ελληνοαμερικανών: Να μην πάρει η Τουρκία κινητήρες αεροσκαφών
Η Κίμπερλι συναντήθηκε με τον Αντώνη Σαμαρά - Τι έγραψε στο «Χ»
Θρήνος στον Ολυμπιακό: Πέθανε η Κανέλλα Χρυσονίδου - Της είχαν αφιερώσει την Ευρωλίγκα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το Ισραήλ ζήτησε επισήμως συγγνώμη από το Αμάν για τον θάνατο δύο Ιορδανών μέσα στην πρεσβεία του, τον περασμένο Ιούλιο καθώς και ενός δικαστή, ο οποίος σκοτώθηκε στα σύνορα των δύο χωρών το 2014 και δήλωσε έτοιμο να αποζημιώσει τις οικογένειες των θυμάτων, μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Όπως σημειώνεται, στην ανακοίνωση αυτή προέβη η κυβέρνηση της Ιορδανίας.
Αμέσως μετά το Ισραήλ ανακοίνωσε ότι θα ξαναλειτουργήσει άμεσα η πρεσβεία του στο Αμάν.
Ο εκπρόσωπος της ισραηλινής κυβέρνησης Μοχάμεντ Μομάνι είπε ότι η η χώρα του “έλαβε μια επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών του Ισραήλ που εκφράζει τη βαθύτατη λύπη και συγγνώμη της ισραηλινής κυβέρνησης για το επεισόδιο που συνέβη τον Ιούλιο του 2017 στην πρεσβεία του Ισραήλ στο Αμάν και προκάλεσε τον θάνατο δύο Ιορδανών πολιτών καθώς και για τον θάνατο του Ιορδανού δικαστή Ράεντ Ζέιτερ.























































