ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η κυβέρνηση της Νορβηγίας θα απόσχει από το να εκφράσει οποιαδήποτε θέση για την κατασκευή του αγωγού μεταφοράς φυσικού αερίου Nord Stream 2, δήλωσε η πρωθυπουργός της χώρας Έρνα Σόλμπεργκ στο νορβηγικό πρακτορείο ειδήσεων NTB.
Για τη Σόλμπεργκ, η Νορβηγία δεν μπορεί να εκφέρει άποψη για το έργο, καθώς συγκαταλέγεται στους βασικούς ανταγωνιστές της Ρωσίας στην ευρωπαϊκή αγορά φυσικού αερίου και οποιαδήποτε τοποθέτηση από πλευράς Όσλο θα εκλαμβανόταν ως προσπάθεια να προωθηθούν τα νορβηγικά οικονομικά συμφέροντα.
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ καταφέρθηκε με σφοδρότητα εναντίον των χωρών-μελών του NATO που ενέκριναν την κατασκευή του αγωγού.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους πριν από τη συνάντησή του με τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού του Συμφώνου του Βόρειου Ατλαντικού στις Βρυξέλλες, ο Τραμπ έστρεψε τα πυρά ιδίως εναντίον της Γερμανίας, αποκαλώντας την «όμηρο της Ρωσίας» εξαιτίας της σημαντικής εξάρτησής της από το ρωσικό φυσικό αέριο.
Ο αγωγός είναι ένα διεθνές έργο. Θα περνάει από τον βυθό της Βαλτικής και θα εκτείνεται από τα ρωσικά παράλια ως τη Γερμανία, παρακάμπτοντας την επικράτεια της Ουκρανίας, της Λευκορωσίας, της Πολωνίας και άλλων ανατολικοευρωπαϊκών και βαλτικών κρατών.
Ο νέος αγωγός, μήκους 1.200 χιλιομέτρων, που θα ακολουθήσει την ίδια πορεία με τον Nord Stream, θα περνάει πάντως από τις οικονομικές ζώνες και τα χωρικά ύδατα πέντε κρατών (Ρωσία, Φινλανδία, Σουηδία, Δανία, Γερμανία).
Θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 55 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων τον χρόνο και σχεδιάζεται να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2019.























































