ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ένα νεογέννητο κορίτσι βρέθηκε εγκαταλειμμένο σε ένα πάρκο, στο ανατολικό Λονδίνο, την πιο παγωμένη νύχτα του χρόνου, όπως ανακοίνωσε η βρετανική Αστυνομία.
Το βρέφος μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο και η κατάστασή του είναι σταθερή.
Η νύχτα της Πέμπτης προς την Παρασκευή ήταν η πιο κρύα που έχει καταγραφεί στο Ηνωμένο Βασίλειο τα τελευταία επτά χρόνια.
Μια γυναίκα που είχε βγάλει βόλτα τον σκύλο της είδε μια τσάντα για ψώνια δίπλα σε ένα παγκάκι και άκουσε έναν θόρυβο να βγαίνει από μέσα, όπως ανέφερε το BBC.
Τρομαγμένη, μην θέλοντας να πλησιάσει την τσάντα, τηλεφώνησε στον γιο της ο οποίος έφτασε αμέσως στο σημείο και είδε το μωρό.
Η Αστυνομία απηύθυνε έκκληση στη μητέρα του βρέφους να εμφανιστεί, γιατί ενδέχεται να χρειάζεται και η ίδια να νοσηλευτεί.
Η κατάσταση του μωρού είναι σταθερή.
Το προσωπικό του νοσοκομείου όπου έχει μεταφερθεί ονόμασε τη νεογέννητη «Ρόμαν», από τον δρόμο όπου βρέθηκε.























































