Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ο Γερμανός ΥΠΟΙΚ θέλει γεωτρήσεις στη Βόρεια Θάλασσα αλλά δεν ακούει κουβέντα για μείωση φόρου στα καύσιμα

Ο Γερμανός ΥΠΟΙΚ θέλει γεωτρήσεις στη Βόρεια Θάλασσα αλλά δεν ακούει κουβέντα για μείωση φόρου στα καύσιμα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Η Γερμανία θα πρέπει να επανεξετάσει την απαγόρευσή της σχετικά με νέες γεωτρήσεις για πετρέλαιο και φυσικό αέριο στη Βόρεια Θάλασσα, καθώς προσπαθεί να μειώσει την εξάρτησή της από τη ρωσική ενέργεια λόγω της εισβολής στην Ουκρανία, δήλωσε την Κυριακή ο υπουργός Οικονομικών Κρίστιαν Λίντνερ, όπως μετέδωσε το Reuters.

Σύμφωνα με τη συμφωνία συνασπισμού μεταξύ των Σοσιαλδημοκρατών του καγκελάριου Όλαφ Σολτς, των Πρασίνων και των Ελεύθερων Δημοκρατών (FDP) του Λίντνερ, η Γερμανία δεν θα χορηγήσει νέες άδειες για γεωτρήσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου στη Βόρεια Θάλασσα πέραν του υφιστάμενου πλαισίου.

«Πρέπει να αμφισβητήσουμε την απόφαση», δήλωσε ο Λίντνερ στην εφημερίδα Tagesspiegel.

«Λόγω των εξελίξεων στις τιμές της παγκόσμιας αγοράς, αυτό φαίνεται πιο οικονομικό».

Η Γερμανία, η οποία εξαρτάται από τη Ρωσία για τα δύο τρίτα των εισαγωγών φυσικού αερίου, προσπαθεί επειγόντως να ενισχύσει τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής του πρώτου τερματικού σταθμού υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).

Ο Λίντνερ, ωστόσο, δήλωσε ότι, τουλάχιστον για μια μεταβατική περίοδο, η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης θα εξακολουθεί να χρειάζεται πετρέλαιο και φυσικό αέριο.

«Με βάση το αλλαγμένο γεωπολιτικό υπόβαθρο, νομίζω ότι είναι σκόπιμο να εξετάσουμε ολόκληρη την ενεργειακή στρατηγική της χώρας μας χωρίς να περιοριζόμαστε», δήλωσε.

Παρά την απότομη αύξηση των τιμών των καυσίμων στα πρατήρια, ο Λίντνερ απέρριψε την προσωρινή μείωση του φόρου πωλήσεων από 19% σε 7% για τη βενζίνη και το ντίζελ, όπως πρότειναν ορισμένοι πολιτικοί.

«Αν οι συντηρητικοί ζητούν φρένο στις τιμές των καυσίμων, πρέπει να πουν τι θέλουν να περικόψουν στον προϋπολογισμό.

»Ή να παραδεχτούν ότι είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν νέο χρέος γι’ αυτό», είπε, προσθέτοντας ότι είναι επίσης αντίθετος με την καθιέρωση ενός ορίου ταχύτητας στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

DW: Ιράν εναντίον Ισραήλ – Οι επιπτώσεις στην οικονομία

Γερμανία: Απαγορεύει στον Γιάνη Βαρουφάκη την είσοδο και κάθε πολιτική δραστηριότητα στη χώρα

Πρεσβευτής Ισραήλ στην Αθήνα: Η Τουρκία παίζει καταστροφικό ρόλο στον πόλεμο με τη Χαμάς

Γερμανία: Στο στόχαστρο ξανά η τρομοκρατία της RAF

«Φουσκωμένοι» λογαριασμοί ρεύματος: Τι μπορούν να κάνουν οι καταναλωτές που διαφωνούν

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr