ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το Ισραήλ τρόμαξε τόσο πολύ τον Πούτιν, που η Ρωσία απενεργοποίησε το δικό της δίκτυο παρακολούθησης
Η Σάρλοτ Φλερ της γυναικείας πάλης ποζάρει με μαγιό και προκαλεί «κόλαση»
Η Τουρκία χρησιμοποιεί την αλιεία ως «Δούρειο Ίππο» για τη «Γαλάζια Πατρίδα» - Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου η Ελπίδα
Ρόδος: Έσφαξε τον φίλο του και συγκάτοικό του στις Καλυθιές
Ραφήνα: Πλοίο προσέκρουσε στον βόρειο λιμενοβραχίονα - Τον έκοψε στα δύο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οι δημόσιες συγκοινωνίες θα είναι προσωρινά δωρεάν στη Γενεύη, για πρώτη φορά στην Ελβετία, στο πλαίσιο μιας σειράς μέτρων που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση της αύξησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην πόλη.
Η Γενεύη, στο δυτικό γαλλόφωνο τμήμα της Ελβετίας, βιώνει μια σοβαρή κορύφωση της ρύπανσης από όζον – ένα επιβλαβές αέριο που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην αναπνοή, πονοκεφάλους και κρίσεις άσθματος, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
Σύμφωνα με μετρήσεις, οι συγκεντρώσεις όζοντος στην πόλη υπερέβησαν το όριο ασφάλειας για την υγεία των 180 μικρογραμμαρίων ανά κυβικό μέτρο σε διάστημα 24 ωρών, σύμφωνα με ανακοίνωση του καντονίου της Γενεύης.























































