ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Η ΕΡΤ παύει να εκπέμπει μέσω Digea και βάζει δικούς της πομπούς

Η ΕΡΤ παύει να εκπέμπει μέσω Digea και βάζει δικούς της πομπούς
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Digea, Δημόσια Τηλεόραση, ΕΡΤ, Τηλεόραση,

H ΕΡΤ ανακοίνωσε ότι από την 1η Δεκεμβρίου 2016 θα παύσει η εκπομπή των προγραμμάτων της πρώτης πολυπλεξίας της (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ΕΡΤ HD και Βουλή) μέσω DIGEA σε 13 σημεία εκπομπής σήματος ψηφιακής τηλεόρασης.

Στα σημεία αυτά η ΕΡΤ έχει εγκαταστήσει δικούς της πομπούς σήματος ψηφιακής τηλεόρασης, οι οποίοι επί του παρόντος λειτουργούν ταυτόχρονα με τους πομπούς της DIGEA, γεγονός που έχει ανακοινωθεί από τον Ιούνιο του 2016. Από την 1η Δεκεμβρίου 2016 θα λειτουργούν μόνον οι πομποί της ΕΡΤ.

Το προσδοκώμενο οικονομικό όφελος για την ΕΡΤ ανέρχεται μεσοσταθμικά σε 26.000€ μηνιαίως.

Στις περιοχές αυτές, για τη λήψη των νέων συχνοτήτων των προγραμμάτων της ΕΡΤ απαιτείται, για όσους δεν το έχουν κάνει ήδη, επανασυντονισμός των δεκτών.

Τα 13 σημεία

Τα σημεία αυτά και τα αντίστοιχα κανάλια εκπομπής του τηλεοπτικού σήματος της ΕΡΤ αλλά και τα κανάλια των οποίων θα παύσει η λειτουργία, είναι τα εξής

POMPOI ERT

12POMPOI ERT

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Παγκόσμιο Κύπελλο 2026: Το τηλεοπτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης από την ΕΡΤ

Στον ΣΚΑΪ η Λένα Φλυτζάνη παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων

ΣΚΑΪ-Survivor: Τα νεότερα για την υγεία του Σταύρου Φλώρου μετά τον σοβαρό τραυματισμό του

ΣΚΑΪ: Σταματάει το Survivor μετά από σοβαρό ατύχημα παίκτη

Τέλος η Σία Κοσιώνη από τον ΣΚΑΪ

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr