ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Εκτροχιασμός Τρένου, Θεσσαλονίκη, ΟΣΕ - Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, Τρένο,


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τρία είναι τα σενάρια που εξετάζουν οι εμπειρογνώμονες που έχουν αναλάβει να εξακριβώσουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, το βράδυ του Σαββάτου, κατά το οποίο έχασαν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι.
Το πρώτο πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνωμόνων αναμένεται να έχει κατατεθεί μέχρι την Παρασκευή, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Πετράκης.
Το πρώτο σενάριο επικεντρώνεται στο ανθρώπινο λάθος καθώς το συγκεκριμένο τρένο είχε αναπτύξει ταχύτητα 130χλμ./ώρα σε σημείο στο οποίο θα έπρεπε να τρέχει με ταχύτητα μέχρι 60χλμ./ώρα.
Το δεύτερο σενάριο έχει να κάνει με τυχόν αστοχία υλικού, να υπήρχε, δηλαδή, κάποιο πρόβλημα είτε στις ράγες είτε στις ρόδες της αμαξοστοιχίας.
Το τρίτο είναι να υπήρξε κάποιο εμπόδιο πάνω στις ράγες που να προκάλεσε τον εκτροχιασμό αλλά τότε θα πρέπει να εξεταστεί πώς βρέθηκε αυτό το «εμπόδιο» στο συγκεκριμένο σημείο.
Εργαζόμενοι στον ΟΣΕ βάζουν και μια άλλη παράμετρο αυτή της ελλιπούς συντήρησης στην φωτοσήμανση.
Στο ίδιο σημείο είχε σημειωθεί ατύχημα και πριν από 12 χρόνια (στις 20 Οκτωβρίου 2005) στο οποίο είχαν τραυματισθεί δεκατρείς επιβάτες.























































