ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βουλή των Ελλήνων, Νέα Δημοκρατία, Ταξί (Όχημα Δημόσιας Μεταφοράς), Χρήστος Σπίρτζης,


















































Φλέγεται ξανά ο Κόλπος: Ανταλλαγή στρατιωτικών πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν στα Στενά του Ορμούζ
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
Αλέξης Τσίπρας: «Η ΕΛ.Α.Σ. της Ελλάδας» - «Σύμβολό μας είναι η πατρίδα μας. ΕΛ.Α.Σ. είναι το όνομά μας»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Είστε το κόμμα Taxibeat-Uber» τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης, στην συζήτηση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή, απευθυνόμενος στην Ν.Δ. και προαναγγέλλοντας την κατάθεση του νομοσχεδίου για τα ταξί σε λίγες μέρες στη Βουλή.
Ο υπουργός Μεταφορών κι Υποδομών κατηγόρησε την Ν.Δ. ότι ως κυβέρνηση διέλυσε το επάγγελμα του αυτοκινητιστή και της καταλόγισε αμέλεια ώστε το ψηφισμένο από αυτήν νομικό πλαίσιο να μην εφαρμοστεί.
Ο Χρ. Σπίρτζης αναφέρθηκε στην συζήτηση του πολυνομοσχεδίου εκτιμώντας ότι σε αυτήν αποτυπώνεται «η δυστυχία των νεοφιλελεύθερων δυνάμεων για την λήξη των Μνημονίων», αλλά κι «η δυστυχία των δήθεν μεταρρυθμιστικών δυνάμεων για την λήξη των Μνημονίων από την κυβέρνηση του Αλ. Τσίπρα».
Ο Χρ. Σπίρτζης κατηγόρησε τα ΜΜΕ που συνδέονται με την Ν.Δ. για διαστρέβλωση κι απόκρυψη των θετικών ρυθμίσεων του πολυνομοσχεδίου. Μάλιστα, «ευχήθηκε» στην Ν.Δ. … «καλή επιτυχία στον διαγωνισμό των καναλιών».
Σχολιάζοντας τις ρυθμίσεις του υπουργείου που περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο, ο Χρ. Σπίρτζης σημείωσε ότι αντιμετωπίζουν με δημοκρατικό τρόπο χρόνια προβλήματα σαν την ηλεκτρονική παρακολούθηση της εκτέλεσης ενός δημόσιου ή ιδιωτικού έργου και το άνοιγμα ολιγοπωλίων, «των συστημάτων που σας υπηρετούσαν τόσα χρόνια», όπως επισήμανε χαρακτηριστικά.
























































