ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Μάριος Σαλμάς, Νέα Δημοκρατία, Σκάνδαλο, Σκάνδαλο Novartis, Φάρμακα, Φαρμακοβιομηχανία,


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Κατηγορηματικός ότι δεν έλαβε καμία απόφαση που να ζημίωσε το κράτος εμφανίστηκε ο βουλευτής της Ν.Δ. Μάριος Σαλμάς.
Μιλώντας στη Βουλή, κατά τη συζήτηση επί της συγκρότησης Προανακριτικής Επιτροπής για την υπόθεση της Novartis, ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας (την περίοδο Ιουνίου 2012 – Ιουνίου 2013) επεσήμανε ότι «δεν έκανα φίλους, έχασα φίλους».
«Όπως διαβάζω ήμουν υπ’ αριθμόν ένα εχθρικό πρόσωπο για τη Novartis. Πλήρωναν χρήματα για να με πολεμήσουν», τόνισε.
Ανέφερε επίσης ότι είναι εκείνος που έδωσε το έναυσμα να ξεκινήσει η έρευνα, σε επίπεδο φαρμάκου, στην Ελλάδα.
Επεσήμανε, δε, ότι κατά τη θητεία του ελήφθησαν μέτρα για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, η οποία και επεκτάθηκε.
























































