ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Φλέγεται ξανά ο Κόλπος: Ανταλλαγή στρατιωτικών πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν στα Στενά του Ορμούζ
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
Αλέξης Τσίπρας: «Η ΕΛ.Α.Σ. της Ελλάδας» - «Σύμβολό μας είναι η πατρίδα μας. ΕΛ.Α.Σ. είναι το όνομά μας»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
“Τα τρία χρόνια που κυβερνάτε, μας διδάξατε την τυραννία της πλειοψηφίας», δήλωσε απευθυνόμενος στην κυβέρνηση ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Άδωνις Γεωργιάδης, ενώ πρόσθεσε ότι «οι πλειοψηφίες αλλάζουν και να είστε βέβαιοι ότι δεν θα σας ξεχάσουμε».
Μιλώντας στη Βουλή κατά τη συζήτηση για την υπόθεση Novartis, τόνισε ότι «όποιος είναι εμπλεκόμενος σε αυτήν την ιστορία, θα πάει στο δικαστήριο», κάνοντας εκ νέου λόγο για σκευωρία.
Επανέλαβε, δε, ότι επιθυμεί να δικαστεί, καθώς δεν θέλει να έχει υποχρέωση σε κανέναν.
Κατήγγειλε επιπλέον, απευθυνόμενος στην κυβέρνηση, ότι «όλο αυτό το στήσατε για να γράφετε στις εφημερίδες “αρνούνται να προσέλθουν”».
«Εσείς αρνηθήκατε το δικαίωμά μας να σας φέρουμε τα έγγραφα που αποδεικνύουν την αθωότητά μας στην Επιτροπή», πρόσθεσε.
Ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε επίσης ότι αυξήθηκε το κόστος της φαρμακευτικής δαπάνης επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
























































