ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
Οι Αρμένιοι της Αμερικής στο πλευρό των Ελληνοαμερικανών: Να μην πάρει η Τουρκία κινητήρες αεροσκαφών
Η Κίμπερλι συναντήθηκε με τον Αντώνη Σαμαρά - Τι έγραψε στο «Χ»
Θρήνος στον Ολυμπιακό: Πέθανε η Κανέλλα Χρυσονίδου - Της είχαν αφιερώσει την Ευρωλίγκα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Απεργίες των εργαζομένων σε όλες τις μονάδες της ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα ξεκινούν από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.
Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων στη ΔΕΗ «Σπάρτακος» εφόσον το νομοσχέδιο για τη «μικρή ΔΕΗ» κατατεθεί στη Βουλή το απόγευμα της Τετάρτης, το βράδυ οι εργαζόμενοι θα συγκεντρώνονται στις μονάδες όπου εργάζονται, θα ενημερώνονται στις πύλες για τις εξελίξεις, χωρίς να πραγματοποιούν καταλήψεις, και δεν θα προσέρχονται στη δουλειά τους για εργασία.
Απεργιακές κινητοποιήσεις θα γίνουν σε όλους τους Ατμοηλεκτρικούς Σταθμούς ΑΗΣ (Αγίου Δημητρίου, Καρδιάς, Αμυνταίου και Μελίτης στη Δυτική Μακεδονία), σε όλα τα ορυχεία (λεκανοπέδιο Κοζάνης, Πτολεμαΐδας, Φλώρινας, καθώς και εκείνα του Νοτίου Πεδίου, της Καρδιάς, της Μαυροπηγής και του Αμυνταίου), στα υδροηλεκτρικά έργα του Πολυφύτου, της Σφηκιάς, του Εδεσσαίου και του Άγρα, στον ΑΗΣ Κομοτηνής, το υδροηλεκτρικό έργο του Θησαυρού στη Δράμα, το υδροηλεκτρικό έργο στο Πουρνάρι της Άρτας και σε όλο το υδροηλεκτρικό σύστημα του Αλιάκμονα.























































