ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η νίκη της δημοκρατικής παράταξης και της ίδιας της Δημοκρατίας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οριστικά λουκέτο φαίνεται πως θα βάλει το MEGA, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αδειοδότησης των υπόλοιπων τηλεοπτικών σταθμών.
Συγκεκριμένα, όπως παραδέχθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς σε συνομιλία του με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, από την στιγμή που τα υπόλοιπα κανάλια θα καταθέσουν τα χρήματα και θα πάρουν την άδεια, δεν μπορεί ένας σταθμός που δεν έχει πληρώσει να συνεχίσει να εκπέμπει.
Σύμφωνα μάλιστα με συνεργάτες του κ. Παππά το χρονοδιάγραμμα για την πρώτη δόση των αδειών εξαντλείται στις επόμενες 15 ημέρες. Στο πλαίσιο αυτό προσδιορίζεται και ο χρόνος βάσει του όποιου θα σταματήσει να εκπέμπει η τηλεοπτική συχνότητα του MEGA.























































