ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Απορεί ο Ευάγγελος Αντώναρος γιατί ενοχλούνται στη Νέα Δημοκρατία από τη σύσφιξη των σχέσεων της χώρας μας με τις ΗΠΑ.
Εύστοχη απορία, συμπληρώνουμε εμείς. Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι εκείνη που προσπαθούσε εδώ και δεκαετίες να μας πείσει ότι «ανήκομεν εις στη Δύση»; Τώρα τι έπαθαν;
Μήπως τους ενοχλεί που έπαψαν να είναι το «εκλεκτό μαγαζί» των ΗΠΑ στη χώρα; Ή μήπως είναι η γερμανοφιλία τους που είναι ισχυρότερη;
Ή μήπως -όπως ακούγεται- η ακροδεξιά της πτέρυγα έχει αρχίσει «νταλαβέρια» με τη Μόσχα;
Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος του Κώστα Καραμανλή έγραψε στο Facebook:
«Γιατί ενοχλούνται ορισμένοι -ιδίως στα μίντια αλλά και στην αξιωμ. αντιπολίτευση- επειδή με τη σημερινή κυβέρνηση συσφίγγονται οι σχέσεις της χώρας μας με τις ΗΠΑ; Θα ήθελαν όξυνση δηλαδή η να αφήσουμε να περάσουν αναξιοποίητες οι σημερινές ευνοϊκές γεωπολιτικές συνθήκες;».
Θα απαντήσει κανείς από τη Νέα Δημοκρατία; Τολμάνε να απαντήσουν;
























































