ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αργεντινή, ΔΝΤ - Διεθνές Νομισματικό Ταμείο,


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο παγώνει δόση ύψους 3 δισ. δολαρίων στην Αργεντινή, την οποία είχε συμφωνήσει να καταβάλει στη χώρα στα τέλη Σεπτεμβρίου, καθώς έχει ξεκινήσει επαναδιαπραγμάτευση με την κυβέρνηση του Μπουένος Άιρες αναφορικά με το πρόγραμμα στήριξης.
Την παραπάνω αποκάλυψη έκανε στο Reuters πηγή από το υπουργείο Οικονομικών της Αργεντινής.
«Η δόση έχει παγώσει έως ότου υπάρξει νέα συμφωνία», υποστήριξε η εν λόγω πηγή, η οποία παρέμεινε ανώνυμη.
Υπενθυμίζεται ότι το peso έχει υποχωρήσει άνω του 50% έναντι του δολαρίου από την αρχή του 2018, καθώς αυξάνονται οι φόβοι ότι η Αργεντινή δεν θα κατορθώσει να αποπληρώσει τις δανειακές της υποχρεώσεις το 2019.























































