ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ημαθία: 5.000 πρόστιμο σε 47χρονο με κορωνοϊό που έσπασε την καραντίνα

Ημαθία: 5.000 πρόστιμο σε 47χρονο με κορωνοϊό που έσπασε την καραντίνα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Έναν 47χρονο με κορωνοϊό, ο οποίος έσπασε την καραντίνα, συνέλαβε η Αστυνομία στην «κατακόκκινη» Ημαθία.

Παρά το γεγονός ότι στην Ημαθία ο κορωνοϊός «καλπάζει» και η περιοχή βρίσκεται σε «κόκκινο» συναγερμό για τη διασπορά των κρουσμάτων, ενάς 47χρονος, ο οποίος είναι επιβεβαιωμένα θετικός στον ιό, αποφάσισε να… σπάσει την καραντίνα και να κάνει βόλτες.

Αστυνομικοί που έκαναν έλεγχο για την τήρηση των μέτρων δεν τον εντόπισαν στο σπίτι του, με συνέπεια να συλληφθεί και να τιμωρηθεί με το προβλεπόμενο πρόστιμο των 5.000 ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Αθήνα: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα εμπορίας γυναικών μέσω «γραφείου ερωτικών ραντεβού»

Δράμα: Ο αστυνομικός που σκότωσε την αστυνομικίνα τον τελευταίο καιρό «γυάλιζε το μάτι του» – Έπαιρνε αναβολικά

Λάρισα: Ένας γυμνός στον δρόμο παρενοχλούσε περαστικούς

Γυναικοκτονία Δράμα: Τρία πρόσωπα-κλειδιά καλούνται άμεσα για κατάθεση

Με «pink cocaine» πιάστηκε 35χρονος στη Μύκονο – Κατασχέθηκαν 82 φιξάκια

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr