ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Γιάννης Μανιάτης: Μεγάλο ατόπημα της Κομισιόν - «Δίνει» ελληνικά νησιά στην Τουρκία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Για έναν δύσκολο σιδηροδρομικό σταθμό, τον σταθμό στη Λάρισα, όπου ο φόρτος εργασίας είναι έντονος, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης.
Όπως είπε παλιότερα στην βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, αλλά και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση.
Ο κ. Αποστολέρης ανέφερε ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δούλευε πριν από 3-4 χρόνια, αλλά σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.
«Μέχρι πριν 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση και αυτό θα απέτρεπε κάθε μα κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή μηχανοδηγός.
»Το 2004 στο Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας.
»Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας για τη σύγκρουση των τρένων.
Σχετικά με την εκπαίδευση των σταθμαρχών είπε ότι χρειάζονται πολλά χρόνια για να αποκτηθεί.
«Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας.
»Εξ ανάγκης τοποθετήθηκε εκεί. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις.
»Ο σταθμάρχης μπορεί να τηρήσει τον κανονισμό, ο κανονισμός δεν τηρείται».
Σύμφωνα με τον κ. Αποστολέρη και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας «θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση, που δεν έκανε ποτέ, θα την άκουγαν όλα τα τρένα, όλοι οι σταθμοί ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή την γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
»Στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία» ανέφερε.























































