ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Φλέγεται ξανά ο Κόλπος: Ανταλλαγή στρατιωτικών πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν στα Στενά του Ορμούζ
Αλέξης Τσίπρας: «Η ΕΛ.Α.Σ. της Ελλάδας» - «Σύμβολό μας είναι η πατρίδα μας. ΕΛ.Α.Σ. είναι το όνομά μας»
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Καταριανά μαχητικά αεροσκάφη αναχαίτισαν και κατέρριψαν ιρανικά στρατιωτικά αεροσκάφη, τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, απείχαν μόλις «δύο λεπτά» από το να πλήξουν την αεροπορική βάση Αλ Ουντέιντ, τη μεγαλύτερη στρατιωτική εγκατάσταση των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή.
Συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν τακτικά βομβαρδιστικά σοβιετικής κατασκευής τύπου Su-24, τα οποία ανήκουν στους Φρουρούς της Επανάστασης του Ιράν, να πετούν προς την αεροπορική βάση Αλ Ουντέιντ στο Κατάρ.
Όπως μεταδίδει το The Caspian Post επικαλούμενο ξένα Μέσα Ενημέρωσης, η βάση φιλοξενεί συνήθως περίπου 10.000 Αμερικανούς στρατιώτες.
Τα Su-24 μετέφεραν βόμβες και κατευθυνόμενα πυρομαχικά, κατευθυνόμενα όχι μόνο προς την Αλ Ουντέιντ, αλλά και προς το συγκρότημα επεξεργασίας φυσικού αερίου Ρας Λαφάν στο Κατάρ.
Σύμφωνα με αναφορές, τα αεροσκάφη δεν ανταποκρίθηκαν στις επανειλημμένες κλήσεις μέσω ασυρμάτου.
Καταριανά μαχητικά F-15 απογειώθηκαν άμεσα και αναχαίτισαν τα εισερχόμενα αεροσκάφη προτού προλάβουν να προσεγγίσουν τους στόχους τους.
Τα ιρανικά αεροσκάφη καταρρίφθηκαν και κατέπεσαν στα χωρικά ύδατα του Κατάρ.























































