ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, Κώστας Γαβρόγλου, Πανεπιστημιακοί Καθηγητές, Πανεπιστήμιο Πατρών, ΠΑΣΠ, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Φοιτητές,

















































Η Χαμάς ήλεγχε το σύστημα ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα – Η σιωπή των ΜΚΟ
Η Ελλάδα εξετάζει την αποστολή «Μηχανικού» στη Γάζα στο πλαίσιο του σχεδίου Τραμπ
Οι Τούρκοι με ψέματα προσπαθούν να «ξορκίσουν» την κουρδική αυτονομία στη Συρία
Δικογραφία κατά αγροτών που άνοιξαν τις μπάρες στα διόδια στα Γιάννενα
Γιασάρ Γκιουλέρ: Το Ισραήλ ΔΕΝ θέλει την Τουρκία στη Γάζα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Για σοβαρότατο θέμα ηθικής και ακαδημαϊκής τάξεως που εγείρει το περιστατικό των 106 φοιτητών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών που παρέδωσαν την ίδια εργασία σε εξεταζόμενο μάθημα, κάνει λόγο ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου και προαναγγέλλει ότι θα ληφθούν όλα τα μέτρα ώστε να προστατευθεί η δυνατότητα των φοιτητών να εγγράφουν τις εργασίες τους εκτός των πανεπιστημιακών αιθουσών.
Στηρίζει την απόφαση των ακαδημαϊκών οργάνων του Πανεπιστημίου Πατρών αναφέροντας πως σηματοδοτεί ότι οι κανόνες υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι για να παραμένουν γράμμα κενό.
«Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τις συγκεκριμένες φοιτητικές παρατάξεις που έσπευσαν να προστατεύσουν τους «άριστους» αντιγραφείς» σχολιάζει ο κ. Γαβρόγλου.
«Η καθιέρωση των εργασιών αντί των αυστηρά επιτηρούμενων εξετάσεων, κατακτήθηκε ως ένα βήμα τεράστιας αναβάθμισης των εκπαιδευτικών διεργασιών στα ΑΕΙ. Δεν πρέπει παθογενείς καταστάσεις να υπονομεύσουν την πρακτική των εργασιών. Εδώ και δεκαετίες οι προηγούμενες κυβερνήσεις εθελοτυφλούσαν και άφηναν να οργανωθεί ένα σύστημα παραπαιδείας πέριξ των Πανεπιστημίων.
Στόχος μας είναι, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες αρχές και με τις Διοικήσεις των Πανεπιστημίων, αυτή η παθογένεια να τερματιστεί και να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της μαθησιακής και εξεταστικής διαδικασίας» αναφέρει.
Τέλος, χαρακτηρίζει πρόοδο και κατάκτηση της πανεπιστημιακής κοινότητας τη δυνατότητα των φοιτητών να εκπονούν και να συγγράφουν τις εργασίες τους εκτός των πανεπιστημιακών αιθουσών.






















































