ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Άργος, Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία, Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Μακεδονία, Νοσηλευτές / Νοσηλεύτριες, Νοσοκόμα,


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στη Θεσσαλονίκη έφτασαν εθελοντικά έξι νοσηλεύτριες και λοιπό προσωπικό από το νοσοκομείο του Άργους για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη συμπρωτεύουσα.
Την Παρασκευή θα παρουσιαστούν για εργασία στη ΜΕΘ Covid.
Στις ΜΕΘ του «Ιπποκράτειου» και του ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη θα συνδράμουν περισσότερες από 20 ειδικευμένες νοσηλεύτριες, από διάφορες πόλεις της χώρας.
Οι εθελόντριες νοσοκόμες από το Άργος μεταφέρθηκαν στο αεροδρόμιο με αυτοκίνητο που πρόσφερε ο Δήμος Άργους Μυκηνών, ενώ ο ίδιος ο δήμαρχος Δημήτρης Καμπόσος ήταν παρών στο νοσοκομείο την ώρα που θα αναχωρούσαν οι νοσηλεύτριες.























































