ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Συγκλονίζει το μήνυμα της προέδρου Νοσοκομειακών Ιατρών Δράμας, Νίτσας Κιόρτεβε, η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά πως:
«Η Βόρεια Ελλάδα πεθαίνει, η Δράμα πεθαίνει, χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας».
Μιλώντας στο MEGA και την εκπομπή Live News η κ. Κιόρτεβε δήλωσε αναφορικά με την τραγική κατάσταση στην πόλη της Δράμας ότι:
«Περνάμε έναν μαύρο Νοέμβρη».
«Μιλάμε για μεγάλο αριθμό κρουσμάτων αναλογικά με τον πληθυσμό μας, ένας πληθυσμός 100 χιλιάδων κατοίκων, μιλάμε για αθρώα προσέλευση στο νοσοκομείο.
»140 ασθενείς νοσηλεύονται στις κλινικές, 12 είναι στη ΜΕΘ διασωληνωμένοι και δύο ακόμα ασθενείς διασωληνωμένοι, δεν έχουν κρεβάτι, δεν ξέρουμε πού να τους μεταφέρουμε», τόνισε.
«Αυτό το πράγμα δεν έχει τέλος. Αυτή την στιγμή άλλοι δύο ασθενείς βρίσκονται στον χώρο του χειρουργείου διασωληνωμένοι και ψάχνουμε κρεβάτια», πρόσθεσε.
Η κ. Κιόρτεβε που νόσησε και η ίδια από κορονοϊό κάνει λόγο για 80 νοσηλευτές-διοικητικούς και 25 ιατρούς που είναι στα σπίτια τους και νοσούν, σημειώνοντας πως το νοσοκομείο είναι χρόνια υποστελεχωμένο.























































