Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Φιάσκο το «καλάθι του νοικοκυριού»: Μόλις το 22% των καταναλωτών το θεωρεί χρήσιμο

Φιάσκο το «καλάθι του νοικοκυριού»: Μόλις το 22% των καταναλωτών το θεωρεί χρήσιμο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Περίπου 4 στους 10 καταναλωτές προτίμησαν προϊόντα από το «καλάθι του νοικοκυριού», σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), που πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 8 έως 11 Νοεμβρίου 2022.

Πιό συγκεκριμένα κατά το πρώτο 10ήμερο της λειτουργίας του «καλαθιού», μόλις το 39% του κοινού δηλώνει ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν από το καλάθι.

Το 15% έχει πραγματοποιήσει μία επίσκεψη, το 11% δύο επισκέψεις, το 7% τρεις επισκέψεις και το υπόλοιπο 6% τέσσερις επισκέψεις ή περισσότερες.

Όσον αφορά τις απόψεις του καταναλωτικού κοινού αν το «καλάθι του νοικοκυριού» είναι μαι θετική πρωτοβουλία το 50% απαντά όχι, το 25% ούτε διαφωνεί ούτε συμφωνεί, ενώ μόλις τοι 22% το θεωρεί θετική πρωτοβουλία.

Στα επί μέρους της έρευνας, το κοινό που επέλεξε τις πρώτες 7-10 ημέρες της πρωτοβουλίας να αγοράσει κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα από το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει 12% χαμηλότερη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ, 81,65 ευρώ έναντι 93,35 ευρώ του συνόλου.

Αυτό αποδίδεται πιθανόν στην τάση ότι το καλάθι επιλέγεται κυρίως από καταναλωτές με μεγαλύτερη εισοδηματική ανάγκη, οι οποίοι έχουν χαμηλότερες δαπάνες στο σουπερμάρκετ, αλλά και την εξοικονόμηση από τα γενικώς φθηνά προϊόντα του καλαθιού.

Αυτές οι υποθέσεις θα αναλυθούν και θα επιβεβαιωθούν σε μελλοντικές μελέτες.

Παρά τις μικρές διαφορές, η διείσδυση του καλαθιού φαίνεται προς το παρόν να είναι μεγαλύτερη στην Αττική 42% έναντι της Θεσσαλονίκης 38% και της υπόλοιπης Ελλάδας 37%.

Όσον αφορά τις αγοραστικές τάσεις, όπως καταγράφεται στο παρακάτω σχήμα, 18% του κοινού επισκέφθηκε κάποιο κατάστημα σουπερμάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού.

Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Δημοσκόπηση Metron Analysis: Πτώση για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, άνοδος για ΣΥΡΙΖΑ – Έχασε την πρωτιά ο Μητσοτάκης στη δημοφιλία

Δημοσκόπηση Opinion Poll: Σταθερά δεύτερος ο ΣΥΡΙΖΑ – Ο Βελόπουλος πέρασε το ΚΚΕ – Ακρίβεια και Τέμπη «καίνε» την κυβέρνηση

Δεύτερη ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη η Ελλάδα – Στη δεκάδα στον πληθωρισμό τροφίμων

Ανδρουλάκης: Η ακρίβεια έχει την υπογραφή της κυβέρνησης – Η ΝΔ θέλει ιδιωτικά, κερδοσκοπικά πανεπιστήμια

Τουρκία: Στα «τάρταρα» η λίρα, στα ύψη ο πληθωρισμός

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr