ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Γιάννης Μανιάτης: Μεγάλο ατόπημα της Κομισιόν - «Δίνει» ελληνικά νησιά στην Τουρκία
ΕΦΕΤ: Ανακαλεί σοκολατάκια Kinder από τα Lidl - Τι συστήνει στους καταναλωτές που τα αγόρασαν
Η Ρωσία σχεδιάζει ευρεία επίθεση με βομβαρδιστικά, υποβρύχια και drones στην Ουκρανία
Μουντιάλ 2026: Αυτοί είναι οι 12 όμιλοι που προέκυψαν από την κλήρωση
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Για έναν δύσκολο σιδηροδρομικό σταθμό, τον σταθμό στη Λάρισα, όπου ο φόρτος εργασίας είναι έντονος, μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης.
Όπως είπε παλιότερα στην βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, αλλά και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση.
Ο κ. Αποστολέρης ανέφερε ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δούλευε πριν από 3-4 χρόνια, αλλά σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό.
«Μέχρι πριν 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση και αυτό θα απέτρεπε κάθε μα κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή μηχανοδηγός.
»Το 2004 στο Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας.
»Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας για τη σύγκρουση των τρένων.
Σχετικά με την εκπαίδευση των σταθμαρχών είπε ότι χρειάζονται πολλά χρόνια για να αποκτηθεί.
«Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας.
»Εξ ανάγκης τοποθετήθηκε εκεί. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις.
»Ο σταθμάρχης μπορεί να τηρήσει τον κανονισμό, ο κανονισμός δεν τηρείται».
Σύμφωνα με τον κ. Αποστολέρη και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας «θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση, που δεν έκανε ποτέ, θα την άκουγαν όλα τα τρένα, όλοι οι σταθμοί ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή την γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
»Στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία» ανέφερε.























































