Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ξεκίνησαν κάποια τρένα – Οι επιβάτες πάνε στα πίσω βαγόνια – Το καθεστώς Μητσοτάκη έφερε ανασφάλεια

Ξεκίνησαν κάποια τρένα – Οι επιβάτες πάνε στα πίσω βαγόνια – Το καθεστώς Μητσοτάκη έφερε ανασφάλεια
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Με αυξημένα μέτρα ασφαλείας γίνεται η επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων, τρεις εβδομάδες μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Πλέον, κάθε σταθμός στελεχώνεται με δυο σταθμάρχες -όπως ίσχυε πριν αναλάβει τη χώρα και τη διαλύσει η Νέα Δημοκρατία- και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δυο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό.

Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Το όριο ορίζεται στα 80 χλμ/ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ/ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.

Πάνω από 20 δρομολόγια την πρώτη ημέρα

Από νωρίς το πρωί στις 05.05 πραγματοποιήθηκε το πρώτο δρομολόγιο και 05.25 έφυγε η αμαξοστοιχία για την Χαλκίδα.

Συνολικά 18 αμαξοστοιχίες για το αεροδρόμιο και 8 για την Χαλκίδα.

Τα δρομολόγια ήταν ανά μία ώρα για τον προαστιακό, και ανά δύο ώρες για τη Χαλκίδα.

Η κίνηση για την πρώτη μέρα στον σταθμό Λαρίσης δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ αναμένεται το τι θα γίνει στη συνέχεια και κατά τη διάρκεια της μέρας.

Επίσης κινήθηκαν και δύο εμπορικές αμαξοστοιχίες σε ό,τι αφορά στο κομμάτι Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, ωστόσο υπήρξαν αρκετά προβλήματα και μειωμένες ταχύτητες.

«Το τρένο είναι ασφαλές ως μέσο μεταφοράς»

Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών, Γιάννης Κοκκινάκης μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την επανεκκίνηση των τρένων, 23 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Για δεύτερη μέρα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των τρένων και μάλιστα υπό προϋποθέσεις.

Ο κ. Κοκκινάκης αναφέρθηκε στην κίνηση των τρένων αλλά και για τον προβληματισμό των επιβατών.

«Μιλούσαμε αρκετά με τον κόσμο, τους εξηγούσαμε τι έχει γίνει και τι γίνεται από εδώ και πέρα.

»Το τρένο είναι ασφαλές ως μέσο μεταφοράς.

»Έχουν μειωθεί οι ταχύτητες κατά πολύ και ο προαστιακός στην Αθήνα δουλεύει άψογα.

»Βέβαια ο κόσμος έχει έναν φόβο μέσα του και προτιμά να πηγαίνει στα πίσω βαγόνια.

»Δεν μπορούμε να πούμε κάτι γι’ αυτό, ίσως και εμείς το ίδιο να κάναμε, αλλά το τρένο είναι ασφαλές, μπορεί ο κόσμος να μετακινηθεί.

»Τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο κόσμος, θα δούμε περισσότερη κίνηση, ο κόσμος αρχίζει και εμπιστεύεται τον σιδηρόδρομο.

»Πιστεύω να πάνε όλα καλά. Ευχαριστούμε όλα τα μέσα για την συνδρομή σας στην επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων, δώσατε κουράγιο και σε μας και στον κόσμο.

»Οι συνοδοί βοηθούν τον κόσμο να μην συνωστίζεται στα βαγόνια», είπε αρχικά ο κ. Κοκκινάκης.

«Δώσαμε στην αμαξοστοιχία ένα υπόδειγμα που λέγεται 1001.

»Καθορίζει τη διαδρομή της μέχρι τον επόμενο σταθμό.

»Η εκπαίδευση των προηγουμένων σταθμαρχών έγινε κανονικά με τις ώρες που αντιστοιχούν στον καθένα.

»Θα θέλαμε να δείξουμε στα νέα παιδιά την δουλειά και να τους βοηθήσουμε», συμπλήρωσε.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Απεργία ΑΔΕΔΥ: Χωρίς Μετρό, Τραμ, Προαστιακό και ταξί την Τετάρτη

Εξεταστική για Τέμπη: Ο ΟΣΕ είχε προσλάβει 210 άτομα εκτός ΑΣΕΠ, πολλά από τις Σέρρες (βίντεο)

Politico: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη προστάτεψε τον Κώστα Αχ. Καραμανλή για την τραγωδία στα Τέμπη

Η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

Ουκρανικό σαμποτάζ σε ρωσική σιδηροδρομική σήραγγα κοντά στα σύνορα με τη Μογγολία

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr