ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Να σεβαστούν τη νομιμότητα, τα εργασιακά δικαιώματα και την ελευθεροτυπία, καλούν τους εργοδότες ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών, με κοινή δήλωσή τους ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς και ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος.
Οι δύο υπουργοί, με αφορμή τις απολύσεις στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 και καταγγελίες συνδικαλιστικών οργανώσεων για απειλές για ανάλογες κινήσεις από ιδιοκτήτες άλλων μέσων, υπογραμμίζουν ότι «οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών οφείλουν να γνωρίζουν ότι ανεξαρτήτως τέτοιων ενεργειών, οι προϋποθέσεις της αδειοδότησης και ειδικότερα το καθεστώς των εργοδοτικών υποχρεώσεων που προβλέπει ο νέος νόμος θα εφαρμοστούν στο ακέραιο».
«Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του υπουργείου Εργασίας θα εξασφαλίσουν την τήρηση της νομιμότητας και των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, ώστε οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ να μην είναι θύματα εκβιασμών και εκφοβισμών», αναφέρουν στην κοινή τους δήλωση και καλούν τους εργοδότες ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών να σεβαστούν τη νομιμότητα, τα εργασιακά δικαιώματα και την ελευθεροτυπία.























































